Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2015

Παρασκευή και υγεία- Ποιοτικός ύπνος για καλύτερη υγεία(http://www.kathimerini.gr/)

 Ποιοτικός ύπνος για καλύτερη υγεία(http://www.kathimerini.gr/)



Σύμφωνα με έρευνες αρκετοί άνθρωποι αρκούνται καθημερινά σε μόλις 6 ώρες ύπνου ή και λιγότερες με την κακή διάθεση και τη θαμπή επιδερμίδα να είναι μερικές από τις αρνητικές επιδράσεις της έλλειψης ύπνου στον οργανισμό τους. Ερευνητές του πανεπιστημίου της Columbia ανακάλυψαν ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερο από 7 ώρες δυσκολεύονται περισσότερο να χάσουν το περιττό βάρος.
Ένας ποιοτικός ύπνος που διαρκεί 8 ώρες και μας επιτρέπει να χαλαρώσουμε, όχι μόνο μας βοηθά να χάσουμε κιλά ή να διατηρήσουμε το βάρος μας σε κανονικά επίπεδα αλλά μας βοηθά να κάνουμε πιο υγιεινές επιλογές μέσα στην ημέρα.
Ο ποιοτικός ύπνος διατηρεί τον εγκέφαλό μας ‘συγκεντρωμένο’: Ο εγκέφαλός μας λειτουργεί διαφορετικά όταν δεν έχουμε κοιμηθεί αρκετά. Σύμφωνα με ερευνητές του Harvard η δραστηριότητα στον εγκέφαλο ανθρώπων που δεν είχαν κοιμηθεί αρκετά ήταν μειωμένη αναφορικά με τις διατροφικές επιλογές, συνιστώντας ότι όταν κοιμόμαστε λίγο έχουμε την τάση να πεινάμε και να τρώμε περισσότερο.
Ο ποιοτικός ύπνος μας βοηθά να ‘ψωνίζουμε’ πιο υγιεινά: Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο έντυπο ‘Obesity’, οι άνθρωποι που δεν κοιμούνται αρκετά αγοράζουν έως και 1,300 θερμίδες περισσότερες μετά από ανθυγιεινές επιλογές που κάνουν… στους διαδρόμους του σουπερμάρκετ.
Περιορίζει τις λιγούρες: Όση περισσότερη ώρα είστε ξύπνια τόσες περισσότερες πιθανότητες έχετε να πεινάσετε και να θέλετε να φάτε κάτι γλυκό ή αλμυρό. Σύμφωνα με επιστήμονες του πανεπιστημίου της Pennsylvania, οι άνθρωποι που κοιμούνται αργά το βράδυ, τείνουν να τρώνε έως και 550 περισσότερες θερμίδες.
Μας δίνει ενέργεια και καίει περισσότερες θερμίδες: Ο ποιοτικός ύπνος μας ξεκουράζει και μας δίνει περισσότερη ενέργεια για να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της επόμενης ημέρας. Επιπλέον, ακόμα και χωρίς γυμναστική, ο σωστός ύπνος μας επιτρέπει να καίμε έως και 5% περισσότερες θερμίδες όταν δεν κινούμαστε.

2 σχόλια: